Ogłoszenie w sprawie wyznaczenia do wykonywania czynności urzędowych w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mławie na rok 2022
Mława, dnia 15.11.2021r.
Ogłoszenie
Informuje się, iż Powiatowy Lekarz Weterynarii w Mławie wszczyna z urzędu postępowanie w sprawie wyznaczenia do wykonywania czynności urzędowych w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mławie. W związku z powyższym PLW w Mławie wskazuje, iż:
- Rodzaj czynności z art. 16 ustawy o inspekcji weterynaryjnej:
- Szczepienia ochronne lub badania rozpoznawcze,
- Sprawowanie nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt,
- Badanie zwierząt umieszczonych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawianie świadectw zdrowia,
- Sprawowanie nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badanie przedubojowe i poubojowe, ocena mięsa i nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju,
- Badanie mięsa zwierząt łownych,
- Sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianie wymaganych świadectw zdrowia,
- Sprawowanie nadzoru nad punktami odbioru mleka, jego przetwórstwem oraz przechowywaniem produktów mleczarskich,
- Sprawowanie nadzoru nad przetwórstwem i przechowywaniem jaj konsumpcyjnych i produktów jajecznych,
- Pobieranie próbek do badań,
- Sprawowanie nadzoru nad sprzedażą bezpośrednią,
- Badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni.
- Prowadzenia kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
- Sprawowania nadzoru nad wyładowywaniem ze statków rybackich i statków przetwórni produktów rybołówstwa, nad obróbką, przetwórstwem i przechowywaniem tych produktów oraz ślimaków i żab.
- Chętni do wykonywania wyżej wymienionych czynności w ramach wyznaczenia zobowiązani są do złożenia deklaracji dotyczącej gotowości do wykonania czynności oraz dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje:
- Dyplom lekarza weterynarii nr…...................
- Prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii nr…........................... ..
- Zaświadczenie o wymaganej praktyce podyplomowej
- Orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
- Zaświadczenie o przebytym szkoleniu BHP
- Zgoda kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt na wykonywanie czynności określonych w art. 16 ust. 2a ustawy z dnia 29.01.2004r. o Inspekcji Weterynaryjnej
- Dyplom specjalisty w zakresie…………………………………. ………..…
- Oświadczenie/Zaświadczenie o posiadanym więcej niż 10 letnim doświadczeniu w zawodzie lekarza weterynarii lub pokrewnym związanym z weterynarią
- Oświadczenie/Zaświadczenie o posiadanym więcej niż 3 letnim stażu pracy w Inspekcji Weterynaryjnej
- Oświadczenie o zatrudnieniu w jednostkach Inspekcji Weterynaryjnej
- Oświadczenie o uprzednim wyznaczeniu do wykonywania czynności urzędowych
- Inne …….….…
- W/w dokumenty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mławie ul. Plac 1 Maja 6 w nie przekraczalnym terminie do dnia 02.12.2021r. do godziny 1200 (decyduje data wpływu dokumentów do siedziby PIW).
Dokumenty które wpłyną po w/w dacie i godzinie, nie będą
brane pod uwagę przy wyznaczaniu lekarzy weterynarii.
Z pośród złożonych deklaracji zostaną wybrane osoby, które
następnie będą wykonywały czynności w ramach wyznaczenia.
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie w sprawie wyznaczenia do wykonywania czynności urzędowych w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mławie na rok 2022 docx, 15.51 KB, 15.11.2021
- Ogłoszenie w sprawie wyznaczenia do wykonywania czynności urzędowych w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mławie na rok 2022 pdf, 406.18 KB, 15.11.2021
- Załącznik nr 1 do instrukcji w sprawie wyznaczania lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych docx, 23.85 KB, 15.11.2021
- Załącznik nr 1 do instrukcji w sprawie wyznaczania lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych pdf, 139.01 KB, 15.11.2021